Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Sunday, March 27, 2011

Byee Samm-woll ;), Heyylooo Saa-woll :D


Hye hyeee ! Anyong-Haseyoo ? Assalammualaikumm :))
Todayy, aku nak storyy sikit ahh tak banyak punn. eheh.*kalau banyak jangan marah tau >,<. hee^^
Storyy pasal kenangan Bulann Sam-wol* kenangan ke?* tak lama lagi Bulan Sa-wol kan kan kan ? kehh. Aku tak tahu nak cerita pee tapi aku campur aduk kan cerita nii, soo korang paham-paham lahh kehh ? oke gudd. Nak cerita pasal BUDAK PONTIANAK tuu bole ? bole kan kan kan ? sebapp dia tuu bajek bagoss sangat padahal dia tak bagoss mana punn, patu kan, ketawa BUDAK PONTIANAK tuu kan sejibik, sepersis PONTIANAK mengilai. HIHIHIHIHHH~ ^^
Patuu kann, mata BUDAK PONTIANAK tuu mengalahkan BURUNG OWL jee. haha^^. Aku bukan nak kutuk, tapi terima lah hakikatnya dah mata kau macam BURUNG OWL. Aku nak ajee panggil nama gelaran kau BUDAK OWL tapi kan nama yang BUDAK GENGSTER tuu bagi at kau tuu kan dah memang ZEEZZUUWAII untuk kau, nama gelaran kau BUDAK PONTIANAK. Nama tuu KHAS untuk kau tapi kalau tukar nama lain tak ZEZUWAIII hanya nama tuu jee yang ZEZUUWAAIII gile ahh. Haha^^ . Betull wehh, sumpah ! Ketawa terbahak-bahak aku sehh aku bila BUDAK GENGSTER tuu bagi gelaran nama tuu at kauu. haha^^. Aku memang setuju gile ahh apa yang BUDAK GENGSTER tuu bagi nak buat camne lahh kan dah nama tuu dahh melekat kat muka kau tapi kann kau kena terima hakikat lahh ehh BUDAK GENGSTER tuu bagi nama tuu at kau. hehe. Aku punn kena terima hakikat jugak sebap kau menghina aku tanpa sebap kan ? kau tunjuk kan mata OWL kau tuu at aku and then siapp jeling-jeling lagi kan ? and kau suka sindir-menyindir orang kan ? aku terima lahh apa kau buat tuu at aku tapi ada 1 syarat, kau punn kena terima hakikat yang kau BUDAK PONTIANAK @ BUDAK OWL. Hahahaha ! ehh silapp ! HIHIHIHIHIH^^~ okee cukup lah aku nak cerita pasal BUDAK PONTIANAK @ BUDAK OWL nii. Aku nak cerita lain pulak. Cepp bole ? okehh gudd :)

Cakk ! haa .. hensem tak ? hensem tak oppa aku ? hehe. kehh, aku nak cerita pasal CEMATA*cermin mata lahh*
Korang nampak tak gambar kat sebelah nii ?
<----------
Nampak kan ? oke cepp !
Kalau korang tak rabunn kata kan 'TAKK !'. kalau korang rabun kata kan 'YA !' or 'TAKK !' jee. Sebapp orang tak rabun tak kan kata 'YA' kalau dah  nampak gambar Oppa aku ni tak pakai cemata kan ?
haha^^. Bagi orang rabunn pulak mesti kebanyakan kata 'YA' sebapp .. sebapp rabunn lahh. heshh.
Aku nak tanya orang yang tak rabunn ehh. Ada dikalangan korang mesti pakai cemata hanya nak melawa jee kan ? betul tak ? hehe. Sama lah kita. Tunjuk gigi sikit. Alalala~ comell nya :P.
Semalam pergi kedai cemata. Omma says----> Nak beli cemata untuk orang rabunn jee, orang yang nak melawa tuu tak payahh. Oppa kau bukannya pakai cemata punn kan ? soe, kau nak ikut sape haa ? nak rabunn mcm adek kau ke ni haa ?
* My answerr----> (-______-) merajukk. Pergi melayang-layang sengsorang macam layang-layang kat bukit layang-layang. huuhhhh~
Elehh, Omma ni, sikit-sikit Oppa, sikit-sikit Oppa. Benci tau. hehe. Tapi bila aku menonong sengsorang tempat lain Omma pujuk and says----> elehh, merajuk ahh tuu. Yela-yela tunggu hujung bulan depan ehh nanti ummi belikan. :).
*My answer exactly----> Yeppppiiiii ! Weeehhhheee ! Hooorrraayyyy !
Aku nak sangat pakai cemata tapi aku tak rabunn punn. hehe. okehh cerita lain pulakk. Cepp bole ? oke gudd.
Ehh kejap ! korang tengok gambar Oppa aku nii
|
|
|
V
Aku ingat kan Oppa tak pakai cemata rupanya Dia pakai jugak ahh time baca newspaper. hehe. Handsome >,< !
Okehh cepp !

Hehehe, korang ada ex-boyfriend tak ? ada ? ada ? mestilah ada kann ? Oppa aku punn ada jugak kan kan kan Oppa ? ----->
*cehh. Tak tahu buat ahh cara tak tahu*
Semalam at sekolah agama ada dua orang budak nii. Tanya aku soalan sensitif gila ahh. Soalan tuu memang aku tak suka. Aku dah lupa dah Si Dia tuu, heshh. Nak buat camne lah kan. Dah orang tanya aku jawap ahh. Mula-mula diorang tanya aku soalannya mcm ni

|
V
Diorang says----> Asal kau bole putus dengan Capital F ahh ? *My answerr----> sebapp .. sebapp (-,-)??
Diorang says lagi----> woi ! jawapp ahh wehh .. *My answer exactly----> sebaappp Diaa .. sebapp Diaa .. sebapp Dia tak handsome ! hahahah^^. Oppa aku lagi handsome kan kan ?
Diorang says----> ak ah memang tak handsome, Oppa kau jela yang handsomee tapi Justin Bieber punn handsome gakk ^^.
*My answer----> no comment (-___-)
kat situasi nii aku asyik ketawa jee. Cakap sikit jee ketawa banyak-banyak. Fuhhh-yohh ! dah gila agak nya budak nii. Ish ishh ishhh.
dahh, itu jela cerita yang aku bole cerita at sini. Bubbyee
see youu tomolloww*tomorow lahh*

dahh ! banyak dosa aku cerita pasal budak pontianak tuu.
heshh. Aku nak lupakan sebapp aku nak  Peemmm-emmm-arrr bak kata  kamus korea aku tuu.
hehe. Jangan marah. Nanti bulan Sa-wol aku  tak nak gaduh-gaduh pasal benda remehh.
And aku dah taubat. hehe. *yejee ?
senang cerita PEACE NO WAR oke ?
okee gud nytee.

No comments:

Post a Comment