Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Tuesday, March 8, 2011

♥ OPPA,ONNIE,BUDAK KOREA ♥

Yoboseyoo ? ;)

time ni OPPA happy :).
suka tenguk senyuman DIA. auww auuww. Cair adek dibuatnya. hehe.

ONNIE and OPPA.
numu numu saranghae  

SNAP !
haa.. ensem tak ? ensem tak ? hehe

hmm.. rasa rasanya OPPA and ONNIE rindu at aku tak ?
(-.-)


mesti diorang bz kan termasuk BUDAK KOREA sekali.
yelaa.. kejap kejap SHOOTING sana sini sampai lupa at orang kat sini. hmm (-.-)

aku sedih sebap diorang tak tanya khabar aku and else bout aku (T.T)
aku sunyii disisni... sampai aku..

ambek gambar syok sendiri. haha^^
snap sana. snap sini. posing sana. posing sini..

lepas tuu, aku da bosan. dengar lagu OPPA, ONNIE, BUDAK KOREA nyanyi.
terubat la rindu aku at diorang. hehe. tapii...

dalam masa yang sama, aku mengeluh. 'HUHHH'
rindu aku tetap menhantui hati aku. hishh.

aku penatt. sampaiikann aku..

tak sedar yang aku da tidur lenaa..
*memang la tak sedar, dah kau tido mati. haha^^
tiba tiba aku tersedar dari tido,


OPPA and ONNIE call aku.
tanya khabar aku. huhu.
happynya !

diorang pesan kat aku, tak mao sedih sedih lagi.. andd

diorang kata SARANGHAE 
auww auuww !

lepas tuu, aku sambung dengar laguu diorang balikk.
huhu. happy sangat sangat ! sebab..

nanti diorang balik, diorang nak bagi kita TUUCHIINGG !
MEOW MEOW ! ^^

OPPA and ONNIE happy sangat sangat sebap dapat adek yang sayang teramat sangat sangat at OPPA and ONNIE.
huhu^^ *bangga wehh.

diorang pesan, kalau sengsorang atau rindu atau else...
dengar lah lagu diorang.. heheh.
andd..

aku SARANGHAE OPPA and ONNIE 
ohh yea ! lupa pulak ! BUDAK KOREA tuu.
yeah ! CHUAHAE BUDAK KOREA ♥ 




*iainya tak betul. sekadar suka suka jeaa. hehe

No comments:

Post a Comment