Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Monday, October 10, 2011

Lee Min Ho

Assalamualaikum ? Annyong Chinggu ?
Dah lama kan aku tak update belogg ? *cehh , haritu baru je update . keke .
Ala , update lirik je kud .
Hm , kenapa aku nak update belogg title LEE MIN HO erk ?
Sebap aku minat dia . Kim Hyun Joong aku dah tak minat dah seperti aku dah tak minat BUDAK KOREA tuu lagi . huhu *siot jee .
Anyway , jom tengok profile Lee Min Ho .
|
|
V
LEE MIN HO
Nama: Lee Min Ho
Tarikh Lahir: 22 Jun 1987
Tempat Lahir: Heukseok-dong, Dongjak-gu, Seoul
Zodiak: Cancer
Tinggi Badan: 187 cm
Berat Badan: 71 kg
Bahasa: Korea , Inggeris , minimal mandarin
Ahli keluarga: Ommoni(ibu), Aboji(ayah), Nuna(kakak)

PENCAPAIAN ..
2009 KBS Drama Awards: Best Couple Awars with Ku Hye Sun(Boys Over Flower)
dann ..
hm , dah lah tuu . melebih-lebih pulak . haha .
Aku dapat tahu dia punya biography ni kat buku korea lahh . Malay version punya . keke
Korang ada buku tu tak ? Ala .. nama buku tuu mula dengan huruf E tuu la . haha
Kesian korang , nama buku tu , e-pop malay lahh . Korang beli buku tu macam-macam pasal korea ade situ . Bukan setakat korea jee , Taiwan dengan Jepun pun ade . Tapi tak banyak lahh . huhu
Aku gile Korea start beli buku tuu lahh . haha
Oke , tamat da cerita pasal buku tuu . Lain hari cite yer .

Dah dah , aku nak cite pasal Lee min ho pulak . Aku bukan setakat minat dia jee . Aku minat dia tinggi dann .. korang perasan tak BIRTHDAY dia berapa haribulan ? huhu
22 JUN kann .

Aku nak tanya korang ehh ? Birthday aku bile ? haha . Tak tahu kann .
Nak tahu tak ? keke . Birthday aku sama ngan Lee min ho lahh . Tapi , dia 1987 oke , aku 1996 .
Jangan confiuss .
Oke tutup kejap cite pasal dia .

Sekarang nak cite pasal ada sorang budak ni hm , aku gelar dia BUDAK KOREA III yang serupa macam Lee min ho . Tapi muka BUDAK KOREA III tuu tak sama ah . Kalau sama memang dah lama aku mintak dia signature . haha .
Bagi aku , apa yang sama pada BUDAK KOREA III dengan Lee min ho . Bidang diorang . Wahh . Lagi , perangai dia slamber tapi sama dengan Gu Jun Pyo(Boys Over Flowers). Eleh , Lee min ho gak yang berlakon . Lagi satu , cara diorang jalan . Fuhh-yohh ! . memang sama lahh . huhu

Mesti korang kata , aku ni dah la gile korea , sampai terbayang orang sekeliling aku pun macam orang korea kann ? *dheyy , nak mengata aku punn agak-agak lahh . haha

Korang ingat aku sorang je perasan , chinggu aku pun  perasan lahh pasal BUDAK KOREA III tuu .
hehe . Aku ngan dia asyik gado pasal Lee min ho jee . Lagi-lagi dapat tahu BUDAK KOREA III tuu macam Lee min ho . haha . BEST FRIEND syok sendiri and satu kepala . Aduyai .

Oke sampai sini jee , cite aku nak kongsi at korang .
Annyong !


Sesiapa yang dah tahu siapa BUDAK KOREA III tuu . Harap 'ssshhhhhh' yerr . keke .
Gumao :)
DICTIONARYY
-> Chinggu: kawan , sahabat


No comments:

Post a Comment