Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Wednesday, April 20, 2011

Ohh Fluuu ! Please stopp .. (-__-)

Hashimnigga ? salam ?

Harini , aku tak datang sekolahh bukan sebapp kerana dia , dia , dan dia .
Aku tak datang sebapp .. aku thheee-mmumm and sirr-leerr-sirr-meerr .
|
|
V
 Aaa chhoo ! Eee selekehh .. hahah


Hohh ? ape tengok-tengok ?
Aku thheee-mmumm and sirr-leerr-sirr-meerr sempat lagi online facebokk and update belogg tuu . Heheh

 Heyy hidunngg . Aku penat and sakit tahu tak nak hembus-hembuss hinguss nii . Eeeiii !
Aku tak larat lahh nak bangun banyak kali and berkali-kali untuk pergi bilik air .
Tisu ? Alamakk ! nanti terkeluar pulak tahi telinga ni . Heshh . Hahah .
Terpakse lahh buat macam ni .
|
|
|
V

Sedutt-sedutt .. ee
 
main hinguss .. euww ! (ee , aku tak buat ehh )
Hahah , selekehh an ?
Aku buat macam ni punn tahi telinga aku keluar lagi .
Nanny says--> kau ni selekehh ahh . Pegi ahh hembuss hinguss tuu kat dalam bilik air sane !
Aku terpakse ahh angguk-anguk macam gini .
|
|
|
V

"yee nenek !"
Eee . Lagi selekehh . Hahah .
Aku thhee-mmumm badan aku rase panass gile tapi panas dalam ahh . Dala semalam thhee-mmumm pastuu balik sekolahh jalan kaki pulak tuu . Lagi satu , semalam juge matahari memancar-mancar and bersinar-sinar . Tapak kasutt aku panas , panasnye sampai kena kaki . Cian kaki , kena jugak ehh tempiasnye . Aku sambil jalan , dalam hati aku berkata 'auuww ! ouchh !' berkali-kali . Dalam masa yang sama , aku telah meninggalkan Saleha di belakang . Sorry wak -,- . Kita nak cepat lahh and nak pegi jumpe D . Hahah .
Rupe muke aku panas macam karton ni kudd
|
|
|
V

 
Berpeluhh-peluhh aku dibuatnyee . Aku cuma sabar and teruskan perjalanam aku tuu untuk sampai  ke rumahh .
Alhamdulillahh . Akhirnyee , sampai jugak . Lepass makan panadol tuu , membute macam panda ni
|
|
|
V

Hyee panda ? Tidur pulak dia . Patutnye aku yang tido , bukan kau panda . Hishh .

Lepas tuu , three , lepas three THE END . :)

Flyingg kiss untuk korangg semue . hehe .

 Byee semuee .

yeyy ! dah abess cerite , tepukk tangann .
korang jangan tepuk tangan sebap aku sakit pulak . eheh .

MISSMYBUDAKOREA !

1 comment: