Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Sunday, May 1, 2011

Kem .. campingg .. sekolahh lahh ..

HAHAH !(evil laugh)
Okeoke . Cepp cepp . Aku tak bole tahan ketawe ahh . HAHAH XD .
Oke stopp ! Bagi salam duluu . Baru bole ketawe puas-puass -.- .
Assalamualaikumm ? Annyong ?
HAHAHHAHHAHAHAHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHH !

Okeoke aku ce cite ce cite at korang kenape aku ketawe .
Aku ketawe sebapp kelakar ahh . HAHAH !
Ape yang kelakar ?
Haa .. dengar ce cite ce cite aku duluu okehh .

Aku pergi kem sekolahh tuu dapat ahh pengalamann kat situu . Best tuu memang best ahh . Best dapat dengar dari penceramahh HANDSOME ! haha . Nama dia Amin Idris . Tak ngantok wehh dengar ceramahh dia . Lepas dengar ceramah dia . Dengar ceramahh orang lain pulak . Wa cakap ngan Lu , ramai gile ahh yang mengantok time dengar ceramahh lepas dia termasok aku sekali . Hahah . Diorang kate , penceramah tuu tak handsome sebap tuu diorang mengantokk . Heheh , aku tak cakap ehh . Aku memang mengantok time tuu . Motivasi tuu abes sampai pukul 11 ke 12 malam gituu ahh sebap tuu ahh aku ngantok(cehh ! dengar ceramah uncle Amin tak ngantok pulak :D)

Lepas tuu , kitorang makan BBQ . Wahh !
Da abes makan tuu membute lahh .
Tapi kitorang tak membute punn , yang tido mati tuu ade laa 2 , 3 orang gituu ahh an .
Tempat membute kitorang kat kelas . Kelas 3c .
Kitorang pot pet pot pet sampai pukul 1.30 pagi lebihh kurang gituu ahh .
And then , tinggal ahh 3 orang anak dara yang tak dapat membute sebapp tak rase mengantok .
Yang lain tuu da membute .
3 anak dara tuu adalah aku , Saleha and Liza .

Dah tak dapat membute tuu kite bertige pot pet pot pett ape bende lahh kan .
Lepas tuu , bukak hp dengar laguu . 3 anak dara ni punn diam .
Tiba-tiba , aku nampak kelibat orang yang tengah lalu kelas kitorang kat cermin .
Aku punn kelam kabut ahh surohh Liza tutup lagu kat hp . Okehh , dahh tutup . Selamat . Pastuu , buat-buat tido . Tapi , aku tak ngantok . Aku ingin kepastian ade tak orang yang kelibat tadi tuu masok .
Aku punn pandang lahh Saleha sambil tuu aku cakapp pelan-pelan kat dia ..

Arfa: Wehh , Saleha ! Mane cikgu ahh ?
Saleha: Tuuuuuu .. (sambil tuu , dia muncung kan mulut dia walaupun aku tak nampak dalam gelap)
Saleha , muncungkan mulut dia menunjukkan yang cikgu ade di belakang aku . Aku punn pandang ahh sambil baring . Rupe-rupenye cikgu ade kat kaki aku . Heheh .
Aku terkejut ahh sambil tuu cakap ..

Arfa: Alamak ! cikgu !
At the same time , 'ZAAAAPPPPP !' bunyi rotan .
Hoho . Sedapnye kena rotan . Aku kena rotan sebap aku tak tido lagi .
Dah banyak kali cikgu warning kiteorang and suruh kiteorang tido termasok aku .
Lepas kena rotan tuu , aku buat-buat tido ahh . 'Aduii' menahan rase sakit . Huhu .

Tak lama kemudian , aku da tido mati daa . Tinggal 2 anak dara ni haa . Si Saleha ni tak abes-abes kejutkan aku , dia suruhh aku jangan tido . Pergh ! kejam seyhh . Hahah .
Dalam pukul 3 pagi gituu ahh , aku tersedar and terdengar diorang memekak cakap 'eik ee , kucingg ..' .
Aduii , jakunnye diorang nii .
Aku punn , bangun ahh dalam gelap and ade samar-samar cahaye sikit datang dari luar masok dalam kelas kiteorang .
Tak sempat aku nak bukak mulut . Salah satu membe aku ni punn bukak mulut dia kat aku and ce cite ce cite sebenar . Bagussnye , takpaya aku bukak mulut tanye korang an . Hahah .

Unknow person(tak ingat): Weh , kau nak tahu tak tadi an . Capital A bersalin anak kucingg . :D
Arfa: Hohh ? (blurr)
Unknow person: Tadi dia tido macam orang nak bersalinn . Lepas tuu , anak kucing punn masok ahh and tido kat kaki dia tuu .
Arfa: HAHAHAHH ! (dari tadi blurr tetibe ketawe macam orang gile)
Unknow person: Capital A mule-mule separoh sedar nampak kucing kat depan mate dia . Dia punn usap-usap badan kucing tuu . Aku pun sedar kan dia , dia terkejut and bangun . Kesian kucing tuu terkejutt . Hahah .
Arfa: Ohh , pasal tuu lahh korang kecohh . Hahah , mesti best an capital A tido dengan kucing . Hahah .

Tetibe , Capital A menyampukk .
Capital A: Hahah , tadi cikgu rotan kau ehh ?
Arfa: huh ? emm , haa .. ak ahh . :D . Kau tak tido lagi kee time tuu ?
Capital A: Tak , kesian en kau kena rotann . Hahah . Time kau kena rotan , time tuu jugak kitorang gelakkan kau . huhu .
Arfa: siot jee .

Bla bla bla ..

Pastu balik rumah pukul 12 tengah hari .

Tamat !

POGOSHIPA MYBUDAKOREA !

Time otw balik tuu , nampak BudaKorea pakai baju ade gambar patung warne merahh yang comel tuu . Heheh .

No comments:

Post a Comment