Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Thursday, May 12, 2011

STUDY plus EXAM ? Ohh-Emm-Gee -.- !

Assalammualaikumm and Salam Sejahteraa :) .
Hari ni tak sempat ahh nak updated entry panjang-panjangg . Heheh .
Kalau dahh TER tuu baca jee lahh ehh ?
oke cepp ! Kite sambungg kehh .

WARGGHHH !!
Minggu ni minggu exam ahh . Aiyoyo amma appa . Belumm sedia lagii . Apatahh lagi Pemmm-Emmm-Aarrr . Mati aku kalau tak luluss , tak lulus kena turun kelas lahh jawapnyee . Nihh yang risau nihh .
Ape yang aku kena buat study , study , study  dann studyy . Ehh tambah lagi satuu -->BERUSAHA ! Hahah .

HEYYY !
Bukann minggu ni je last exam . Last exam sampai minggu depann lahh . Fuhhh-yoohhh . Ape lame sangat ? *enta ahh . Mane ahh aku tau . Hahah*

SOO ..
Tak nak turun kelass kena rajin bace buku macam budak nii
|
|
|
V


Hoi ! Kau bace buku ke posing maot ha ?!

Amalkan lahh selalu oke . Baca lahh buku yang berfaedahh . Heheh .
*Cehh , cakap orang pandai . Diri sendiri tak buat jugak . Hampehh ! Hahah*

ADOYY !
Kalau study sengsorangg bosan pee . Nak study Geeerr-Ruuuppp .
Oke . Nak study Geerr-Ruuupp macam couple kat bawah ni ke ape haa ? Hhaha
|
|
|
V

Hyee ? Sweet nye kamu berdue . Hehe

WAHH !
Sweet gile ! Haha . Tapi aku study dengan Saleha tuu cukup ahh . Weehheee~

HOPE !
Aku harapp semua subjek lulus . Amin ! *Eleehh , itupunn cukup-cukup makan jee . Hahah*
Oke . Cukup lahh tuu . Setakat sini jela aku dapat update belogg ni.
Kbye !

POGOSHIPAMYBUDAKOREA !

*Revision 4 tomorrow: Agama Islam and KH
what ? KHJ ? Hahah . Bole gak en .
 Just tambah 'J' jee . Hehe .

No comments:

Post a Comment