Siapa nak follow saya ? angkat kening. hehe. follow jee lahh.

Annyeong Chinggu ? Terima kasih kerana membaca blog pink saya ni :)

Friday, June 17, 2011

BudaKorea Fever ! -_-''

Assalammualaikumm . Annyong .
Hari ni , aku tak sempat ah na updated belog panjang-panjang . setakat ni je aku bole updated . oke .
Jom kita Enjoy !-puteri .
haha- budakorea .
Before that , kalau lagu at bawah ni .
I mean , MUSICDUMPER .
PAUSE kan dulu . oke .


Kesian Yoseop kena buli dengan Simon D .
Kuang ajak punye Simon D .
Haha . Sakit perut aku ketawa ahh Simon D buat lawak .
Gi Kwang tak puas hati dengan Yoseop . huhu .
Ape-ape punn . Tige-tige mamat tuu memang best !
Beast is the best !!
Hwaiting !
Tapi Simon D bukan Beast ehh .
Simon D , Supreme Team . Haha .


BEAST-MYSTERY .


POGOSHIPAMYBUDAKOREA !


PESANAN :
Time tengok tuu ,
First , tangan letak di dagu anda .
second , gerakkan kepala anda .
third , selamat mencuba . haha !

--> nak tengok lebih jelas pergi ah at yt and jangan lupe erk TICK yang mana satuu at bawah nii . hehe

No comments:

Post a Comment